Treårig bevilling: Gradus Junior College opnår fornyet støtte fra Augustinus Fonden

Gradus Junior College har opnået fornyet støtte i en generøs, økonomisk håndsrækning fra Augustinus Fonden gældende de næste tre år, som gør det muligt at fortsætte den målrettede indsats for at styrke talentudviklingen af unge pianister. - Det er mig en stor glæde at kunne fortælle, at Gradus Junior College kan fortsætte arbejdet med talentudvikling, da Augustinus Fonden har besluttet at støtte talentskolen i en ny tre-årig periode. Denne støtte giver os mulighed for at tilbyde reducerede priser på intensiv soloundervisning, tilskud til rejser til koncerter og konkurrencer, samt kammermusikundervisning, tilskud til studerende rejser til undervisning i Aarhus og meget andet, udtaler Martin Lysholm Jepsen, der er grundlægger af Klaverskolen Gradus og underviser på skolen samt på Det Jyske Musikkonservatorium i Aarhus.

- Tusinde tak til Augustinus Fonden for denne bevilling, som vi sætter meget stor pris på, og som gør det muligt at fortsætte udviklingen af talenterne på Gradus og styrke klavermiljøet i landet som helhed, siger Martin Lysholm Jepsen.